Zamiast robić wielokrotnie nudną, jednokierunkową demonstrację, nauczyciel może wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, niezależnie od tego, czy chodzi o:
aktywna tablica
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• prezentacje szczepów bakterii
Uczniowie zawsze są znacznie bardziej zaintrygowani, jeśli w ramach nauczania oraz dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy oraz / lub ewentualnie pliki audio. Na przykład nauczyciel ma prawo odtwarzać plik audio, aby przedstawić wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wówczas możliwość wymówienia innych słów, żeby uczynić, czy robią to odpowiednio. Użycie nagrań wideo w nauce może także skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To generuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające i na pewno znacznie bardziej produktywne.
abilix krypton
Dni używania suchych tablic po których pisało się kredą już dawno minęły. Chwilowo nauczyciele w szkołach zaczynają coraz to częściej nauczać używając monitorów LCD razem z tablicami interaktywnymi. Dzięki takiej technologii wykorzystywanej w klasie każdy uczeń będzie pragnął wypróbować działanie tablicy, a to ma prawo pobudzić entuzjazm uczniów do angażowania się w proces kształcenia się. Jednak za pomocą interakcyjnych tablic wolno osiągnąć mnóstwo więcej niż to, że uczniowie w takim środowisku edukacyjnym będą mieli znacznie więcej radości z nauki. Zerknijmy bliżej na to dzisiejsze wyposażenie szkół.
Tablice interaktywne a znacznie większy poziom zaangażowania nauczycieli i uczniów
Zamiast robić niejednokrotnie nudną, jednokierunkową prezentację, pedagog ma prawo wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• demonstracje szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są bardziej zaintrygowani, jeżeli w ramach nauczania oraz dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy i / lub też pliki audio. Na przykład nauczyciel może odtwarzać plik audio, by przedstawić wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtedy szansę wymówienia innych słów, aby uczynić, czy robią to poprawnie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może także skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To aktywuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające i na pewno znacznie bardziej produktywne.